Gespecialiseerd in ServiceNow en
Wie zijn wij?
Onze missie is het leveren van toegevoegde waarde en onze klanten bijstaan om hun doelen te bereiken.
- Missie-kritisch
- Kostenefficiënt
- Kwaliteitsvol
- Tijdig
Door de wensen van onze klanten niet uit het oog te verliezen en door het toepassen van onze bedrijfs en technische expertise, zorgen wij ervoor dat hun doelen worden bereikt. Wij verdwijnen van het toneel wanneer de klant tevreden is.
Qinexo stelt profielen met een verschillende achtergrond tewerk, waaronder ITIL V4 gecertifieerde service managers, functionele en technische guru’s en bedrijfsproces analisten. Ons team is in staat om maatwerk oplossingen op te leveren die voldoen aan jouw wensen.
Qinexo is bovendien een erkend implementator en officiële partner en verkoper van ServiceNow en TOPdesk. Qinexo werd opgericht in 2017 als onderdeel van de Cronos groep.
Qinexo staat voor kwaliteit
Qinexo kan zorgen voor implementaties van de software van onze partners ServiceNow en TOPdesk. Wij beschikken over meer dan 4 jaar ervaring in het faciliteren en begeleiden van implementaties, zowel voor volledig nieuwe implementaties als een migratie traject. Onze affiniteit met service management creëert bovendien een meerwaarde voor onze klanten. “Twee ITSM oplossingen? Welke draagt jullie voorkeur?” is een vaak gestelde vraag…
Wij hebben geen software voorkeur. Beide producten zijn even goed in wat ze doen en hoe ze het doen, binnen hun eigen domein. Afhankelijk van jullie noden kunnen wij jullie adviseren, maar uiteindelijk stuurt de klant zijn business case de beslissing. Bekijk zeker de product pagina van elke software om een idee te krijgen…
Andere diensten die we aanbieden:
- Proces optimalisaties
- Service management
- Consultancy diensten
ServiceNow
Laat het potentieel van ServiceNow los op jouw bedrijf.
ServiceNow beschikt over een gedeeld applicatief ontwikkelingsplatform voor zowel mobiel als web ontwikkelingen. Hiermee kan je eenvoudig en supersnel applicaties bouwen die jouw digitale transformatie mee vorm kunnen geven.
TOPdesk
Dé oplossing die klantencommunicatie helpt verbeteren, jouw workflows beheert en jouw middelen beheersbaar houdt.
Tevreden klanten zijn het doel van elke ondersteunende afdeling. TOPdesk begrijp dit. Daarom hebben zij een oplossing ontwikkeld die jou helpt om de communicatie met de klant te verbeteren, jouw workflows beheert en jouw middelen onder controle houdt. Maar bovenal is deze software simpel in gebruik. Dit zorgt er niet alleen voor dat hij prettig is in gebruik, maar ook laagdrempelig is. Als je vanaf dag 1 een uitstekende dienstverlening ambieert, is TOPdesk er om daarbij te helpen.
Referenties



