Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen al jouw serviceteams hun krachten en werken ze samen op één platform.

Plan een gesprek

Enterprise Service Management software

Creëer met TOPdesk een Single Point of Contact (SPOC) voor jouw klanten!

Zou het niet mooi zijn als jouw klanten vanuit één plek alle antwoorden kunnen krijgen op hun IT- of andere servicevragen?

Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk verwerken al jouw serviceteams samen alle aanvragen vanaf één platform.

TOPdesk stroomlijnt de klantenondersteuning doorheen je hele organisatie. Zo bied je pas echt een meerwaarde aan je klanten!

Voordelen van gecombineerde dienstverlening

  • Hogere klanttevredenheid

    Verhoog de transparantie en zorg voor een grotere klanttevredenheid door een SPOC te gebruiken.

  • Betere samenwerking

    Laat al jouw dienstverlenende teams samenwerken op één platform en zorg voor het eenvoudiger delen van taken, kennis, … Zo verbetert ook de klantenondersteuning.

  • Hogere ROI en lagere kosten

    Omdat alle serviceteams samenwerken op hetzelfde platform, wordt de werkdruk gedeeld en dalen de operationele kosten. Ook verlies je minder budget aan afdelingsspecifieke tools.

  • Hogere servicekwaliteit

    Problemen worden sneller opgelost omdat de sterktes van iedere afdeling worden gebruikt. Daardoor heb je meer tijd voor grote verbeteringen.

Geïnteresseerd in deze toptool?

Qinexo kan je helpen met al je vragen. Boek snel een demo of contacteer ons!